Home Chapters Characters About The Book

Beginning

Dear Readers!
   Új blog, új sztori, a felállás viszont ugyanaz!
   Mindenkit sok szeretettel köszöntök a Flashback [Liam Payne Fanfiction] névre hallgató történetes blogomon, ami hivatalosan is megnyitja kapuit. Ennek a fanfictionnek az írónője Nadia Elson, de igazából ez csak egy mellékes, elhanyagolható kis információ... nem mintha kifejezetten ismert lennék, vagy valami, de esetleg egyeseknek ismerősen csenghet a nevem, akik netalántán olvasták, vagy egyszer-egyszer megnyitották a Bittersweet című oldalamat.
   De, hogy végre a tárgyra térjek: Saját bevallásom szerint ennek a blognak már felkészültebben kezdek hozzá, hiszen némileg már sikerült kiismernem a blogspot csínját-bínját, na meg persze egy leheletnyit talán az írás táján is sikerült fejlődnöm... Bevallom, ehhez a történethez több reményt fűzök az előzőnél, mert most elhatároztam, hogy megpróbálok valami olyasmit közzétenni az olvasóknak, ami nagyobb visszhangot kelthet!

   Ebben a bejegyzésben egy kis ízelítőt próbálok nyújtani a történet főbb cselekményéről, a prológust azonban csak később fogom hivatalosan is közzétenni!
   Akinek elnyeri a tetszését az kérem szépen, hogy iratkozzon fel, pipáljon a bejegyzés alján, vagy hagyjon maga után egy kommentet! Előre is köszönöm! Továbbá hálás vagyok annak az egy feliratkozónak, aki előre is bizalmat szavazott nekem! Love ya!
All of My Love:
Nadia


Hiába mondod a jövőnek, hogy STOP.
Nincs REWIND gomb, nem tudod visszatekerni a múltat.
Az egyetlen mód, hogy megtudd a titkot… ha megnyomod a PLAY-t.


   Cassandra Horan olyan élettel rendelkezik, amiről a vele egykorú lányok még csak álmodni sem mernek, a lány azonban mégis a halálba menekülés mellett tette le a voksát az irigylésre méltó élete helyett.
   Niall Horan sikeres, gazdag, mindemellett rendkívül befolyásos személyiség, de ami a legfontosabb; mindent megtenne a szeretett kishúgáért. A fiú az eddigiek folyamán úgy hitte, hogy rendíthetetlen kötelék van közte és Cassy között, ennek értelmében a szíve darabokra tört, amikor értesült a húga szerencsétlen haláláról. A kis Horan lány elhalálozását követően a hozzátartozók mindannyian abban a hitben ringatták magukat, hogy Cassandra csak egy véletlen baleset áldozatává vált, amit elméletileg a nyomozási adatok is alátámasztanak… Gyakorlatilag azonban csak később kerül le a lepel a jótékony homály áltat fedett, hamis szemekről.
   Egy öngyilkosságot senki sem lát előre, ennek ellenére pár ember mégis értesült róla.
   Cassidy tizenhárom emberre hagyta a titkai nyitját, amivel magyarázatot ad az öngyilkosságának az okaira. Állítása szerint csak e miatt a maroknyi ember miatt fajultak el így a dolgok, következőképpen jelképesen „visszatér” a bizonytalan halálból, hogy bosszút álljon azokon, akik miatt így kellett, hogy végződjön a haszontalannak titulált élete. Ezeknek a személyeknek most az a feladatuk, hogy végighallgassák a Horan lány hosszadalmas monológját, amiben sorra végigveszi azokat az embereket és a hozzájuk kapcsolódó történéseket, amik miatt meg kellett ölnie magát…

   Liam Payne egy híres-neves banda tagja, akit mindenki jó kisfiúként ismer. A viselkedése kissé tartózkodó, ennek ellenére mindenkit azonnal levesz a lábáról, akivel szemtől szemben találkozik, hiszen sokak szerint egy rendkívül családcentrikus fiatalemberről beszélhetünk a személyében, aki kifogástalan modorral rendelkezik… ennek ellenére ő is rajta van Cassy listáján.
   Amikor a fiú egy szép napon megkapja Cassandra csomagját, egyszerűen képtelen elhinni, hogy ő valaha is ártott a lánynak, hiszen nagy általánosságban ő minden emberrel megtalálja a közös hangot. Nagy meglepetésére az áldozat kísérteties hangja közli vele, hogy valamilyen úton-módon ő is okozója a Horan lány halálának, eszerint kötelessége végighallgatni azt a tizenhárom indokot, ami miatt így volt kénytelen megoldani a saját reménytelennek ítélt helyzetét.
   Feszült figyelemmel kell várnia, amíg ő következik a sorban…
   Cass bepillantást ad a kispécizett személyeknek a rövid élettörténetébe, mindeközben az „elítéltek” legszívesebben darabokra törnék a múltuk egy-egy töredék bizonyítékát, amikben egy fiatal lány halálát okozták. Tisztában vannak vele, hogy nem derülhetnek ki a tetteik… Cassandrának magával kellett volna vinnie a talányaikat a sírba. Úgy érzik, hogy a lány hitvány módon a szemükre veti a sérelmeit, azonban a bűntudatuk által hajtva végighallgatják a hosszadalmas beszámolót. A hangfelvételek alatt azonban a Horan lány most újból visszaidézi a hitvány emlékeiket, amiket ők maguk legszívesebben olyan mélyre ásnának el magukban, amennyire csak lehetséges.
   Liamnek a felvételek alatt kell ráébrednie, hogy nemcsak az egyik legjobb barátjának a húgát vesztették el az élők sorából, hanem a szerelmét is. Ráeszmél, hogy érzett valamit Cassy iránt, a lány azonban mindeközben olyan helyre kerül, ahonnan már nincs visszaút…

Tizenhárom ember, tizenhárom történet, egy elátkozott szerelmespár, egy áldozat… és a történet még csak most kezdődik.

11 megjegyzés:

  1. Kedves Nadia!
    Eszméletlen!*.* nem jutok szóhoz. Az első két mondat után majdnem elkönyveltem sablonos "Niall húga összejön Liam-mel" történetnek, de volt bennem valami, ami azt mondta, hogy folytatnom kell az olvasást! Talán azért, mert az előző blogodnál is magyot teljesítettél, és biztos voltam benne, hogy nem sablon bloggal állunk szemben. Nagyon elnyerte a tetszésemet, várom a prológust, addig is feliratkozok, hogy nyomon követhessem a történéseket.
    xx Hunny B.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Hunny B.!
      Nagyon szépen köszönöm a kommentedet, és, hogy olyannyira bizalmat szavazol nekem, hogy feliratkoztál! Iszonyatosan hálás vagyok érte, továbbá a biztatásodért is!
      Best Wishes:
      Nadia xoxo

      Törlés
  2. Szia!

    Huhh... ez volt az első reakcióm, miután eme bevezetőt elolvastam. Tényleg, még hasonlót sem láttam, de még olvasni sem olvastam itt a blogok világában. Ami az egyik legnagyobb előnye a tiédnek.
    Nem csak, hogy egyedi, de... de már magában a bevezetőben érezhető az a bizonyos feszültség, vagyis olyan érzetet ad, amelyből, le lehet venni azt, hogy ez a történet, újat mutat... és, hogy messzemenőbb élményeket tud nyújtani. Hiszen, olyan titkokra lelhetünk, mi is magukkal a szereplőkkel egyaránt, amelyről azt hiszem, hogy ha valós lenne a történet, még mi is lehet, hogy azt kívánnánk, hogy bár ne tudtuk volna meg azokat a rejtelmeket és titkokat, amelyeket majd a történet folyamán mutatsz meg nekünk.

    Így hát, én is csak azt tudom mondani, így az elején, hogy sok sikert és szerencsét ehhez a történethez, amelynek a kezdetét, már kíváncsian várom. :)

    Üdv: Dotty_20

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Dotty_20!
      Köszönöm szépen a dicsérő szavaidat és, hogy ilyen szépen kifejtetted a gondolataidat a blog kapcsán! Irtózatosan leköteleztél a kedves szavaiddal... a megérzéseid állításom szerint teljesen helytállóak! Megpróbáltam felkavarni a kedélyeket :)
      Még egyszer nagyon szépen köszönöm!

      Love ya:
      Nadia

      Törlés
  3. A kedven könyvemet vetted alap ötletül :D igen nagy fanatikus rajongója vagyok a Tizenhárom okom volt című könyvnek :D amik legelőször elolvastam én is akartam írni egy ilyesmi ötletet, de aztán elvetettem ugyanis rájöttem, hogy az a könyvet nem lehet túlszárnyalni.
    De ahogy a Te bevezetődet olvastam rájöttem, hogy neked szerintem sikerülni fog túlszárnyalni az eredeti verziót :))))) szóval én tuti olvasni fogom és remélem nem okozol csalódást :)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
    2. Kedves Do_Payne!
      Ígérem, hogy megpróbálok nem csalódást okozni... egyébként köszönöm szépen a hozzászólásodat, örülök, hogy némileg elnyerte a tetszésedet a bevezető! Hálás vagyok!
      Bevallom, kicsit én is aggódok, hogy csak egy tré utánzatot fogok írni, de minden tőlem telhetőt megteszek, hogy egyedit alkossak! :)

      All of my Love:
      Nadia

      Törlés
  4. Szia :)
    Amikor elolvastam, a bejegyzést rendesen végig futott a karomon a hideg, pedig ez még az eleje :) Nagyon jó ötlet ;)
    Sok szerencsét az új történethez. Kíváncsian várom mi fog belőle kisülni :))
    Puszi :)) <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Nicole Red!
      Köszönöm szépen a "borzongatóan" aranyos szavaidat, kedves tőled, hogy kommenteltél, miszerint némileg tetszett a bevezető!
      Még egyszer köszönöm, neked is nagyon hálás vagyok!

      Love ya:
      Nadia

      Törlés
  5. Istenem. Soha, soha a büdös elmúlt 10 hónapban amióta elkezdtem blogokat olvasni nem találkoztam egy olyan bloggal sem ami így a bevezető után felkeltette volna ennyire az érdeklődésemet. Egyszerűen briliáns. Fantasztikus. Atyám. Na jó a lényeg, hogy várom a folytatást. :D
    Skys

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Skys!
      Nagyon szépen köszönöm az elismerést, drága vagy, amiért kommenteltél... rendkívül hálás vagyok a kedves szavaidért!
      Ha tényleg így van, ahogyan a hozzászólásodban írtad, akkor ajánlom figyelmedbe, hogy hamarosan felkerül a blog hivatalos prológusa...
      Még egyszer köszönöm!

      Lots of Love:
      Nadia

      Törlés